Tilsvar til vurdering
Dyktig og empatisk
Jeg synes Abdullah er i en klasse for seg selv. Han er dyp,empatisk og flink på det han gjør.
Jeg byttet til Abdullah for å få en second opinion på min kompliserte migrene tilstand.
Jeg følte meg ikke sett eller hørt hos min tidligere nevrolog, men det gjør jeg på smerteklenikken.
Klenikken ligger også sentralt på Majorstuen som er enkelt å komme seg til.