Tilsvar til vurdering
anbefales på det sterkeste!
Jeg kan varmt anbefale både kirurgen og klinikken. Fra første konsultasjon har jeg følt meg trygg, ivaretatt og tatt på alvor.
Kirurgen er svært hyggelig, dyktig og profesjonell. Han tar seg god tid til å lytte, forklarer ting grundig og er ærlig i sine vurderinger. Det gjør at man føler seg trygg gjennom hele prosessen.
Oppfølgingen har også vært veldig god, og jeg har alltid fått raske svar dersom jeg har hatt spørsmål eller bekymringer.
Enten du vurderer kirurgi eller trenger hjelp med øre-, nese- eller halsproblemer, er dette en klinikk jeg uten tvil vil anbefale videre. Man blir møtt med både faglig dyktighet, omsorg og respekt.
Jeg er svært takknemlig for behandlingen jeg har fått og føler meg i trygge hender her. Hittil kunne jeg ikke vært mer fornøyd
Tusen takk til dere!