Tilsvar til vurdering
Trygg
Er så fornøyd med operasjonen.
Alt har gått fint,ingen smerter.
Er veldig fint gjort med stingene,gror fint.
Så vil takke for en fantastisk jobb,du/dere gjør her på plastkirurg 1Mvh
[Navn fjernet av moderator]
Trygg
Er så fornøyd med operasjonen.
Alt har gått fint,ingen smerter.
Er veldig fint gjort med stingene,gror fint.
Så vil takke for en fantastisk jobb,du/dere gjør her på plastkirurg 1Mvh
[Navn fjernet av moderator]