Tilsvar til vurdering

Trygg

Er så fornøyd med operasjonen.
Alt har gått fint,ingen smerter.
Er veldig fint gjort med stingene,gror fint.
Så vil takke for en fantastisk jobb,du/dere gjør her på plastkirurg 1

Mvh
[Navn fjernet av moderator]