Tilsvar til vurdering
Trygg og ivaretatt
Jeg følte meg veldig trygg og godt ivaretatt gjennom hele konsultasjonen. Undersøkelser av mage og tarm kan være både flaue og ubehagelige, men legen gjorde opplevelsen helt naturlig og avslappet. Jeg følte meg aldri ukomfortabel, og kommer definitivt tilbake dersom jeg trenger hjelp igjen.