Tilsvar til vurdering

Beste legen jeg har hatt

Ingrids tilstedeværelse og oppfølging er helt unik. Jeg har følt meg sett hver eneste konsultasjon, og hun er flink til å legge gode planer fremover for pasienten når livet føles kaotisk. Hadde det ikke vært for at hun slutter på Tjølling legesenter skulle jeg hatt hun livet ut.