Uinteressert, ovenifra og ned holdning, uempatisk og dårlig tid.

Har hatt henne som lege helt siden jeg flyttet til Oslo for 4 år siden. Førsteinntrykket var veldig bra, men etter det gikk det dessverre bratt nedover. Følte meg ikke velkommen og følte at hun ikke trodde på det jeg sa omtrent. Var veldig vanskelig å åpne seg til, fikk ikke følelsen av at hun var interessert i hva jeg hadde å si. Hun bruker også mesteparten av tiden på å lese på pc skjermen, oppdaterer seg på journalen min mens jeg er der. Dette gjøres vel strengt tatt før en pasient kommer til time. Hun var nøye med å si at vi bare har 20 min til rådighet ofte, så jeg følte at det ikke var tid til meg som pasient egentlig. Ved en anledning skulle hun sjekke trykket på øynene mine med et instrument hun ikke hadde brukt før og heller ikke kunne bruke. Hun kom borti øyet mitt flere ganger slik at det gjorde vondt, men fikk ikke noe "unnskyld", "uffda" osv. Dette synes jeg var dråpen på uprofesjonell oppførsel. Jeg håper hun leser denne siden og tar noe av kritikken til seg og forandrer på måten hun tar i mot pasienter.