Mitt første besøk her

Jeg har hatt 1 besøk hos denne tannklinikken. Jeg har altså bare opplevd 1 av tannlegene, men opplevde da følgende:

Jeg trengte å fikse en tann som hadde gått istykker mens jeg tygde tyggegummi. Jeg har diagnose på en tannsykdom som heter Amelogenesis Imperfecta.
+ Borring og plombering av tannen var det ingenting å si på.
- Tannlegen nektet derimot å tro på at jeg kunne ha noen sykdom. Jeg ga henne papirer fra den diagnoserende tannlegen, og hun nektet å ta dette til grunn. Hun sa hun ikke trodde på diagnoser som var foretatt av andre tannleger, kun med unntak av tannlegehøyskolen.
- Hun var ikke interessert i å se på røngtenbilder fra den diagnoserende tannlegen, som det stod i papirene at hun kunne få tilsendt. Ikke tok hun røngten selv heller. Idet hele tatt så nektet hun å idet hele tatt undersøke ting selv, samtidig som hun avslo andres undersøkelse.
- Hun var ikke interessert i hvilken historie jeg har hos andre tannleger, mtp tannskader og emalje. Hun sa at jeg måtte gå i lengre tid akkurat hos henne, slik at hun selv kunne danne et bilde av min tendens til tannskader. Med andre ord så nektet hun å tro på at jeg har slitt med tannskader i lang tid.
- Hun tok en titt på tennene mine, men nektet for at det var noen synlige skader eller slitasje som støttet diagnosen. Da jeg kom hjem og så meg i speilet, kunne jeg både se og føle en sprekk i forsiden av ene hjørnetannen min. Rundt et halvt år senere, datt det av en bit nøyaktig der sprekken var. Den aktuelle tannlegen er altså "blind" på unormale tannskader, samtidig som hun nekter å tro på diagnoser fra andre tannleger.
- Hun nektet å gi meg noen refusjon på regningen, siden hun nektet å tro på at jeg kan ha noen sykdom.