vikarer altså.

Stig gjør en grei jobb når man blir litt kjent med han, han var lite fokusert å vanskelig å ha med å gjøre i begynelsen, virka litt opptatt egentlig..
etter ett par besøk så ble ting bedre, å han har i grove trekk vært bra,

nå harn pappa perm.

å vikaren hans er ei dame fra scotland/irland, hu hører bare på det ene øret.
[navn fjernet av moderator] er navnet. hvis du har et reelt problem å trenger en kraftig sovetablett som i mitt tilfelle så begyner hu å snakke om livstil endring å masse annet rart. måle blodtrykk er noe hu er sykelig opptatt av, blodtrykks reduserende medikamenter gir ho ikke ut, derimot flere tips om fedon lindberg. jeg ba om en spessifik type medisin som jeg har brukt før og har hatt gode resultater av. min gammle fastlege jeg hadde fra jeg var ca 2 år frem til han avgikk med døden for et par år siden journal førte min medisin bruk til punkt å prikke. det er bortimot 30 år med legevissit historie, det velger nåværende vikarlege å fullstendig overse. hu ga meg en resept på en type innsovnings tablett jeg aldrig har hørt om. når jeg spurte hvorfor hun ikke ville gi meg det jeg ba om så svarte hun arrogant, "det får du gå på sykehuset å be om"

fastlege bytte omgående.

samlet vurdering, Stig opdøhl. fornøyd.
[navn fjernet av moderator]. svart ufornøyd