Under middels

Først og fremst: servicen fra de som tar telefonen er helt forferdelig. Høres ofte irriterte ut over at noen i det hele tatt kan finne på å ringe et legesenter. Av de 4-5 gangene jeg har ringt har jeg kun en gang snakket med noen som ga meg god service.

Vanskelig å komme i kontakt med Heck såfremt man ikke møter opp på legekontoret. Jeg ventet på en diagnose etter en skade og fikk melding om at jeg måtte komme på time for å få dette. Ringte opp og spurte om jeg kunne få snakke med Heck siden jeg ikke var tilstede i Hamar, og ikke kom til å være til stede på en god stund. Fikk diagnose per SMS, med et spørsmål om jeg "ønsket operasjon eller ikke" uten informasjon om fordeler eller ulemper, eller rådgivning generelt sett. Tok 2-3 telefoner til før Heck endelig ringte selv, hvorpå alt var oppklart i løpet av 5 minutter.

Over de to årene jeg har vært hos Legehuset Nova har det vært såpass mye negativt at nå som jeg har pådratt meg en ny skade har det bare vært å bytte lege så fort som mulig. Jeg er ganske sikker på at Heck hadde vært et bedre valg dersom det ikke hadde vært så dårlig service før man endelig treffer på ham. Selv så kan han bli bedre til både det å være tilgjengelig (det tar ikke lang tid å ringe istedetfor å sende en SMS) og til å følge opp.