Veldig bra lege

Har hatt Phuong i 10 år nå og kan ikke si annet enn at jeg er 100% fornøyd. I løpet av denne tiden har hjulpet meg med mange ting og aldri begått noen feil så vidt jeg kan bedømme. Er heller slik at han sender deg til en spesialist for en ekstra sjekk for å være helt sikker.
Mitt inntrykk er at han sitter inne med veldig mye kunnskap. Har vært hos han 2 ganger i sommer og fått rask og effektiv hjelp begge gangene.
Sykepleieren som sitter på forværelset er også veldig hyggelig, tar alltid telefonen og er flink til å ta blodprøver.

Språk kan være et lite problem noen ganger, men det går stort sett greit.Vær rett på sak når du kommer til Phong. Forklar raskt å tydelig hva som feiler deg og hvilke symtomer du har. Hvis du er typen som kommer til legen for å sitte å prate løst og fast om problemene dine må du ikke finne på å bruke Phoung. Han er veldig travel og det merker man når man er der. På en annen side er han veldig effektiv og han strekker seg langt for å ta en time innimellom hvis han på forhånd vet at det ikke tar for lang tid. Jeg har forøvrig aldri ventet mere enn 3 dager på time. Jeg var hos han i dag og da jeg ringte ned sa han at jeg bare kunne komme med en gang. Fikk sykemelding, kortisonsprøyte og henvisning til MR på 10 minuter. Det er det ingen som slår tror jeg.