Endelig en som tar meg på alvor

Noen kan kanskje oppleve Kathleen som litt brysk og rett frem. Det har aldri gjort meg noe, fordi hu er den eneste legen som ALLTID tenker seg om når jeg forteller om problemene mine. Hu sier som regel at "dette er mest sannsynlig ingenting, men jeg vil anbefale en time hos [spesialist] om du ønsker det".
Da jeg hadde to runder omgangssyke var hun veldig streng med meg, fordi hu mistenkte spiseforstyrrelser fordi jeg er så tynn. Jeg har aldri hatt det, men hu ville ikke tro på meg. Noe som jeg syns var veldig bra, for hvis jeg hadde hatt det og benektet det ville hu ikke gitt opp der! Først da mamma ble med en gang, og bekreftet det jeg sa om at jeg alltid har vært tynn og alltid har spist bra, ga hun seg. Men anbefalte likevel en omlegging av kosten, så jeg skulle legge på meg litt.
Jeg måtte gi henne opp da jeg ikke var student lenger, og det er trist å ikke ha en lege som tar meg på alvor lenger. Hvis hun noen gang tar andre pasienter enn studenter står jeg på venteliste med en gang!!

Ulempe: Hun tar seg veldig god tid, og det kan derfor bli en del ventetid noen ganger. Andre dager er hun veldig stresset pga dette, og kan da være litt rask. Men fremdeles bedre enn alle andre leger jeg har hatt!