Null forståelse og mangel på kommunikasjon

Det er irrelevant for meg hvor flink han er eller ikke i sitt felt som lege, rent teoretisk det vil si. Jeg er helt satt ut av hvordan han snakket til meg på. Han var frekk og nedtalende og halvveis kjeftet på meg. Jeg har hatt en hoste som har vart i 3-4 mnd, og jeg har fått undersøkt ALT hos både Volvat og tidligere fastlege osv... Han visste egentlig ikke hva mer man kunne gjøre, det var tydelig, kanskje derfor han ble så premenstruell i sin oppførsel. Han spurte meg blant annet når jeg hostet mest. Jeg vet helt ærlig talt ikke, da jeg føler jeg hoster sånn jevnt over. Han ble kjempe frekk og sa han ikke kunne hjelpe meg hvis jeg ikke svarte på hva han spurte meg om. Ellers kom han med kommentarer som "dette har jeg sagt til deg gang på gang nå...." eller " jeg vet ikke hvordan jeg skal forklare deg dette igjen...." Og nei, ingenting ble gjentatt til det uendelige, heller ikke mangel på forståelse fra min del. Jeg har selv tatt medisinsk grunnfag, og er snart psykolog. Jeg mener jeg forstår medisin til en ganske stor grad.