får deg til å føle deg som en hypokonder.

Jeg har gått til denne damen i ca 4 år nå og av grunner som ikke skal nevnes blir det bare styr å skifte. Men jeg trives absolutt ikke med henne. Hun er en lege som roper navnet ditt opp og går før du i det heletatt får sett hvor hun forsvinner henn. Av mange grunner må jeg gå til legen hver 6måne og da har jeg en del spørsmål. En gang gjikk jeg til henne etter 3 måneder istedet og da diskuterte hun ikke enn gang prøvene mine som jeg hadde tatt uken før, fordi jeg ikke skulle ha gått til regelmessig kontroll før midt i eksamenstiden istedet, Hun er rask til å sitte seg ned og spørre hva som feiler deg med en gang du kommer inn men på en mer stressede måte. Det har vert mange ganger da jeg har komt inn og følt at jeg måtte fortelle henne at jeg har mange spørsmål, og da jeg spør spørsmålene føler jeg ofte at jeg ikke blir tatt på alvor, hun skriver og skriver på dataen og har skjelden blikkontakt med pasienter. Det har også skjedd en del ganger at jeg har bedt henne om å skrive ut en resept, noe hun glemmer, før jeg da må ringe ned til kontoret hennes og be henne om å skrive ut en ny. Det er ikke skjelden at jeg rett og slett må minne henne på at jeg vil snakke med henne om flere ting og at hun må ta kontakt med folk for meg eller skrive ut resepter.