Fullstendig inkompetent

Jeg er en pasient med mange plager både fysisk og psykisk og denne legen er langt i fra kompetent nok til å kunne behandle virkelig syke mennesker. Han snakker meg etter munnen og er enig i alt jeg sier, som betyr at jeg kommer for å stille diagnoser på meg selv, og det eneste nyttige han gjør er å skrive ut resepter på det jeg har funnet ut. Dessuten har han bare pasienter 4 dager i uken, torsdag er det nemlig stengt. Det har også ofte skjedd at de plutselig har stengt i over en uke uten å oppgi grunn. Kontordama er flink, til og med mer kompetent enn selve legen, og det er skummelt! Det skal imidlertid sies at det stemmer at det som regel ikke er så lang ventetid, men jeg har opplevd at det tar opp til flere uker å få svar på enkle blodprøver. Gjør hva dere vil, men hvis du er ute etter en dyktig lege som ikke trenger å bla opp i lærebøker hver gang du forklarer noe, så er dette ikke personen for deg. Jeg fraråder på det sterkeste å ha doktor Krøll som fastlege dersom du vil ha ordentlig legehjelp. Den ene stjerna jeg gir er utelukkende til kontordama.