Absolutt den beste legen jeg har hatt

Fra en som har vært borti mye rart av leger og helsepersonell er E.K. virkelig den beste legen jeg har hatt. Dette er en meget hyggelig lege som jeg aldri har opplevd som inkompetent. Generelt skal heller ikke fastleger forventes å ha dybdeinnsikt i alle mulige fagområder, da dette er spesialisthelsetjenestens oppgave. At jeg selv kan komme med innspill på hva jeg mener er riktig behandling for meg er bare positivt. Det betyr ikke at jeg gjør all jobben, eller stiller mine egne diagnoser.

Her har jeg alltid blitt tatt på alvor, og opplever E.K. som en lege som virkelig ønsker å hjelpe, og som bryr seg. Han driver teknisk sett for seg selv, selv om det er et felles bygg med mange leger, noe som selvsagt gjør kontoret sårbart ved sykdom/ferie. Likevel har det alltid vært satt opp en vikar i de svært få tilfeller jeg har opplevd at kontoret "plutselig" har vært stengt.

For noen vil det selvfølgelig bare ikke fungere, slik som det alltid er, i alle relasjonsformer man har i livet. Man må tross alt finne en lege som man selv opplever at passer for en. Jeg personlig vil ikke bytte fra Egon Krøll for alt i verden.

Kontordamen er også veldig imøtekommende og jeg opplever henne som dyktig, i den grad hun har gjort faglige vurderinger. Hun får også 5 stjerner!