Profesjonell, men kjølig

Absolutt en lege som virker profesjonell, men samtidig kjølig, alvorlig og reservert, noe som med en gang gav en følelse av avstand (ovenfra og ned), og absolutt ikke en person jeg følte meg komfortabel med personlighetsmessig, da jeg setter stor pris på helsepersonell som er uformell, med en sans for humor og som snakker rett fra hjertet. Dette er nok et godt valg til de som ønsker en effektiv behandling, noe jeg også med en gang fikk, sammen med gode råd. Men følte altså at det kræsjet litt med min egne uformelle tone og en lege jeg neppe tror vil lytte særlig til mine egne meninger om hva jeg trenger av legebehandling, etter et liv som ufør der jeg faktisk har en god del kunnskap selv - noe som enkelte leger setter stor pris på og noe som andre ikke finner seg i, i det hele tatt. Jeg selv trenger en lege som tar seg god tid og ellers er tilgjengelig når det gjelder andre ting og avhengig av et ganske omfattende samarbeid, så da er det viktig å kunne finne en god tone. Derfor har jeg også byttet til en annen som forhåpentligvis passer mitt behov.