Spør om hva han skal gjøre....

Han er hyggelig og slikt, men som personen under sa, ville han heller ikke referere meg til gynekolog, selv om jeg forklarte at at spesifikke ting var galt. Han trodde bare på meg når jeg forklarte at de ikke har instrumentene som trengs på et vanlig legekontor - jeg må faktisk til en gynekolog.

Det mangler noe kunnskap også. Jeg har blitt møtt med "ha vil du at jeg skal gjøre" flere ganger... det er jo HAN som er legen, og skal vite HVA som må gjøres, men tydeligvis er dette noe JEG må finne ut FØR jeg kommer til han.

Esten blir også litt nervør /synes det er ubehagelig å snakke om visse ting, noe jeg synes rett og slett er uakseptabelt for en lege. Han er definitivt ikke den verste legen, men man bør nok være forberedt på å selv fortelle (i det minste delvis) hva du han legen skal gjøre.

Ellers er han god til å lytte og hyggelig ellers. Liker ikke veldig god å referere folk til gynekolog, virker det som, men er ikke egentlig vrang. Føler meg vel ganske nøytral i.f.t han. Snakker rolig or er villig til å ta seg tid til ø høre på pasienten.

Ellers er det hyggelig personale i resepsjonen, som også er delvis (?) de samme som tar prøver og setter sprøyter.