Mest forvirrende legebesøk

Ble tildelt Villanger Nielsen som fastlege.
Gikk til henne en håndfull ganger grunnet luftveisplager.
Ved mitt første besøk på hennes kontor undersøkte hun meg, og vi snakket og hun spurte. Hun konkluderte med at hun var rimelig sikker på at jeg var asmatisk og ville ha meg inn igjen en dag senere i uken for videre utredning da utstyret til det "var på vask" den dagen.
Jeg kom tilbake til avtalt time senere i uken. Da jeg kom lurte hun på hvorfor jeg var der. Litt overrasket svarte jeg at det var fordi hun trodde jeg hadde astma og fordi jeg ville selvsagt finne ut om dette stemte. Da så hun på meg et par sekunder før hun fint svarte "du har ikke astma".
Videre insisterer jeg på at jeg vil likevel bli undersøk for å utelukke det, spesielt siden det var et alternativ ved sist legebesøk.
Svært motvillig går Dr. Villanger Nielsen med på dette, men jeg blir nødt å bestille en ny time "siden en slik utredning tok for lang tid til den timen hun nå hadde satt opp. Og utstyret uansett ikke var tilgjengelig"
Da jeg kommer til min 3. time vet jeg ikke hva jeg har å forvente.
Møter en distre Dr. Villanger Nielsen som igjen etter jeg har minnet henne på det utreder meg videre for astma. Etter endt undersøkelse og diverse blåsetester gir Dr. Villanger Nielsen meg beskjeden "joda, du har astma. akkuratt slik som jeg sa."