obs! Truels er ute i permisjon, Martin Spon er vikarlege fram til høsten 2014

Martin Spon, er desidert den treigeste legen jeg noen gang har møtt. Han nekter for medisiner jeg står fast på. Ble derfor henvist til sykehus for å gjennomgå medisineringen. vet at lege på sykehus sendte en klar mld til Spon om hvilke faste medisiner jeg har behov for og mengder. Likevel argumenterer dr spon mot medisinbruken uten å spørre hvordan jeg har det. Dette gjør han hver gang til tross for at spesialisthelsetjenesten har anbefalt dette og jeg blir grundig fulgt opp.
Det går selvfølgelig mye unødvendig tid til dette. Dessuten er han vannvittig treig, så rekker ikke å ta opp det jeg skal, og damene i skranken nekter meg å bestille dobbelttime. Nei bedre at jeg kommer flere ganger, bedre å ta mere fri fra jobb, for å gå til lege. Gjett om jeg blir populær hos arbeidsgiver, jippi.
Kunne heller ikke gi meg sykemelding, før jeg hadde brukt 8 egenmeldingsdager først for det var bestemt fra nav og norske storting! Det betyr at hvis jeg har to egenmeldingsdager igjen når jeg kommer innom for å sjekke sykdom, har han konstantert at jeg er for dårlig til å gå på jobb, men må gå hjem og bruke de to resterende egenmeldingsdagene. Så kan jeg komme tilbake for sykemelding. Virker tungvint for meg.