travel mann!

Kjølsrud har vært veldig støttende og på "min side" ovenfor NAV. Han virker ellers travel, lider muligens under for lite tid til den enkelte pasient? I min sykemeldingsperiode var det jeg selv som kom med forslagene til tiltak, undersøkelser og behandlinger som kunne hjelpe meg tilbake til jobb, han virker initiativfattig, kanskje til og med kunnskapsløs? Jeg ønsker en lege som er trygg og sikker, lyttende, som kommer med faglig baserte forslag, som har erfaring og er genuint interessert i pasienten både som menneske og som case. Kjølsrud skriver ut medisiner og sykemeldinger, og er antakelig ikke så begeistret for NAV, men utover dette synes jeg han har noe å lære om det å se andre mennesker og at legeyrket absolutt hviler på evnen til å være imøtekommende, varm og tilstede for den enkelte pasient. Jeg tror han blander kortene litt og tenker kanskje at det er uprofesjonellt å være personlig, som om han tror at personlig er lik privat. Jeg har vært hos ham mange ganger over 1,5 år, men kommer til å bytte lege.