Verste lege jeg har opplevet

Doktor Kirknes oppleves som høylytt og arrogant dame, som ikke tar deg på alvor. Snakker om andre pasienter uten å nevne navn og andre ting som ikke har noe med saken å gjøre. Da er det lett å bli leda inn på feil spor, for hun er alltid stressa, og tiden til å legge frem det du har på hjertet er knapp. Som pasient har jeg opplevd at hun som lege kan lite kunnskapsmessig. Hun virker å være uoppdattert på hva som foregår og hvilke behandlingsmetoder som brukes på poliklinikker. Det verste er at jeg føler meg veldig liten, dum og nesten fornedret når jeg er på konsultasjon hos henne. Hun har vert min lege i lang tid, og jeg burde ha byttet lege for lenge siden, noe som er min egen feil, og det angrer jeg på at jeg ikke hadde gjort det tidligere. Å komme i kontakt med Stadion Legesenter er i seg selv en forferdelig opplevelse. Det tar meget lang tid for å komme frem på telefon, og når du endelig kommer fram, da blir du møtt av en frekk og arrogant dame, som bare avbryter deg i samtalen, og bryr seg ikke om at du trenger hjelp. Er du akuttsyk er det som oftest umulig å få en time i løpet av samme uken. Stort sett blir man tilbudt en time ca. 3 uker senere. Det er helt vanlig å vente minst 1 time på venterommet, når man har fått avtalt time.