Den beste legen jeg har hatt! Anbefales!

Dr.Hussain har vært min fastlege siden 2005. Han er flink til å forsøke å finne løsninger, henviser videre når det er riktig. Han følger deg opp etterpå! Ikke minst, så har han "tid" til deg. Han lytter til alt du har å si og tar deg alvorlig. Han kan være litt forsinket, men det synes jeg er greit fordi han har mange pasienter og det er ikke til å unngå å bli litt sen når han er så pasientbevisst og virkelig vil ta seg tid til hver enkelt. Det er aldri snakk om store forsinkelser, så ikke bli skremt av dette.

Jeg løper ikke akkurat ned dørene hos legen, men jeg har flyttet fra Østfold for noen år siden, men ville ikke bytte fastlege siden jeg er så fornøyd med behandlingen hans og ham som person/lege. Nå er jeg imidlertid helt nødt grunnet tidspress på jobben, så det er ikke tid til å reise ut til Mysen og så tilbake på jobb igjen. Men jeg ville virkelig ikke bytte ham bort uten å legge igjen de aller beste anbefalinger!

Det kan ta tid å komme gjennom på telefonen til legesenteret, så jeg anbefaler bruk av sms tjenesten hvis du har mulighet for det.