Opptatt av seg selv og egene problemer.

Dessverre kan jeg ikke skryte av denne legen som jeg har hatt i 11 år. For meg virker det som hun er trøtt og lei av å være lege. Hun bruker mesteparten av konsultasjonstiden til å klage på regler, datamaskiner, legevaktsordningen, kontoransatte og div andre ting som ikke har med meg som pasient og gjøre. Etter hvert forstod jeg at det var best å ha time om morgenen for da hadde hun litt mer ro og interesse for meg som pasient.
Det som har vært positivt med dr Kirknes er at hun er flink til å videresende til spesialist. Men dessverre dårlig til å informere og konkludere når en utredning er gjennomført.
Tilgjengeligheten på dette legesenteret er også klandre verdig. Vanskelig å komme frem på telefon, alltid lang venting for å komme inn til lege selv når man har dagens første time. Ikke mulig å få telefontime med legen. Mye feilstikking og negativ oppførsel på laberatoriet. Trodde jeg var spesielt vanskelig å stikke, frem til jeg startet på annet legesenter, der er det treff på første forsøk hver gang.