Stresser og tar deg ikke på alvor

Har vært hos han nå tre ganger, de få gangene han har vært tilgjengelig. Han er fastlegen min så jeg hadde regnet med å slippe unna alle vikarene hver gang.

Hver gang jeg har vært innom har det vært maks 5 til 10 min før jeg har blitt kastet ut igjen. Han tar meg IKKE på alvor og bare blåser det vekk med at, ja, men du er ikke i noen faresone, uten å i det hele tatt ha sjekket det jeg kom for å sjekke.

Jeg var innom med ryggen, som jeg allerede vet er skjev og rotert, jeg vet at den ikke er skjev nok til å opereres. Men jeg vil veldig gjerne vite hvordan den faktisk er og få noen råd til å holde den ved like. Da fikk jeg klar beskjed om at han ikke ville sende meg til røntgen før jeg har fått mine fremtidige barn, fordi røntgenmaskinen kan gjøre meg steril. Jeg kom hjem og søkte på nett og kom over et forum med svar fra en røntgen lege om at strålingen er så liten at du må ha 1000 til 1500 røngtenundersøkelser innen kort tid for at du skal kunne bli steril, og innen den tid vil du allerede være alvorlig strålingssyk.

Jeg spurte også om håndleddet fordi det gjør vondt hvis jeg løfter ting feil, men går over innen noen dager. Da fikk jeg en resept på voltaren som jeg skal ta når håndleddet først er vondt, for han ville helst ikke drive med en kniv inni der.

Så, kort og godt. Jeg blir å bytte fastlege, for jeg føler i alle fall ikke at jeg blir tatt på alvor og jeg føler heller ikke at tiden blir brukt fornuftig. Spesielt ikke når du bare blir inne på kontoret i 5 min før du blir sendt ut igjen.