Arrogant, Frekk, Ikke til å stole på.

Har min fast lege lov til å si meg opp som pasient på dagen uten forvarsel i og med at jeg bor i nabokommunen? Jeg har hatt fast lege ved Nordlyssenteret i Alta siden 2002 og er avhengig av medisin. Jeg ringte i dag for å spørre om han hadde skrevet ut resepten på mine medisiner som jeg har brukt siden 2002.
Damen i resepsjon sa at han hadde skrevet en melding hvor han ba meg finne en annen fastlege i en annenkommunen i stedet for den faste resepten. Og at han er reist på ferie. Så slik som jeg forstår det så er jeg uten fast lege nå. Oppsagt som pasient hos han. Vet ikke om dette er normalt at en lege kan oppsi pasienter? Har aldri oppført meg upassende over for en lege. Det er ikke bare å finne seg en ny fast lege på øyeblikket.
Jeg skal opereres i september/oktober. Nå tør jeg ikke å reise til denne operasjonen siden jeg ikke kan stole på fast legen min. Jeg sitter her nå helt fortvilt med dobbelt så mye angst enn det jeg hadde før jeg ringte. Vet ikke hvor jeg skal få tak i medisinen jeg bruker nå ?