Ikke bra!

Vi er meget skuffet over denne legen. Førsteinntrykket var innmari bra, endelig en ordentlig lege tenkte vi. Helt til vi virkelig trengte støtte og hjelp fra fastlegen vår. Da sviktet det totalt. Jeg håper aldri noen opplever noe i nærheten av hva vi opplevde hos henne. Etter mange års kamp mot systemet koblet vi inn fastlegen vår, som for øvrig var ny for oss. Hun skulle sette i gang tiltak som ikke hører noen steds hjemme på vår datter, for hun hadde ikke tid til å vente til skikkelig utredning ble satt i gang. Heldigvis nektet vi å sette i gang disse tiltakene, nå 4 måneder etter sitter vi med en diagnose på vår datter, en diagnose ingen ønsker på sitt barn. Fastlegen ville ikke en gang sette seg inn i vår situasjon, ikke foreta noen som helst utredning, før hun skulle kjøre over oss med sine tiltak. Dette er noe denne legen bør ta lærdom av, så ikke andre familier opplever det vi opplevde. Ingen støtte, ingen hjelp, ingen empati, ingen forståelse for vår situasjon. Kun denne legens egne holdninger som overstyrte alt.