Ikke til å stole på

Jeg har vært hos legen flere ganger, da jeg har slitt med mye med uvi, men jeg får aldri hjelp. Hun vet rett og slett ikke hva hun skal gjøre. Jeg har prøvd å få henvisning til spesialist, men det nekter hun. Hun er irritert fordi jeg har gått til legekontoret i nærheten etter stengetid (selv om jeg ikke kan noe for hvilket tidspunkt jeg trenger hjelp), og hun mener at hun ikke kan hente dokumenter fra dette legekontoret. Jeg fikk beskjed om å dra ned dit, betale for journalen min, og gi den til henne - senere fant jeg ut at hun faktisk har tilgang og kan få det fakset ved å ta en telefon. Hun ba meg til og med å om å bytte fastlege, siden jeg skulle til militæret i ett år. Sist gang jeg var der, fikk jeg nærmest kjeft fordi jeg spurte om jeg kunne få en kopi av en henvisning hun allerede hadde skrevet ut tidligere i år. Jeg fikk svar "Det har allerede gått en halvtime, de har jo leger i forsvaret!". Så fra denne legen får jeg ingen hjelp - rett og slett fordi hun ikke gidder. Jeg vil ha en lege som viser at hun bryr seg, og prøver å hjelpe meg. Dette gjør ikke denne legen, og derfor bytter jeg etter å ha gitt henne mange sjanser.