Jeg ble låst inne på legekontoret!

Legen var forsinket og vi ble sent ferdige. Da jeg kom til døren var den låst og ingen var å finne noen steder. Virket som alle hadde gått hjem. Jeg fikk panikk angst og sprang rundt som en gal og ropte og skrek i lange tider inntil det plutselig dukket opp en sykepleier som jobber på stedet. Hun trodde visst at jeg var reist for lenge siden! Fikk bare beskjed om at de låser døren halv fire (og går da tydeligvis!)
Dette er flere måneder siden og jeg har fremdeles panikk angst for låste dører og trange rom. Dette er noe jeg ikke har vært plaget med tidligere og synes det er trist at det skal oppstå på et legekontor hvor man går for å få hjelp ikke ytterligere skader.
Jeg trodde jo at jeg måtte sitte der til neste dag da de kom tilbake og åpnet kontoret igjen. Det jeg ikke tenkte på var at jeg kunne ha ringt politi og brannvesen og bedt de å bryte opp døren for meg så jeg kunne komme ut.
Jeg har hatt en del god erfaring med denne legen men etter denne opplevelsen kunne jeg ikke finne kraften til å fortsette der......