Sikkert en ok lege om det er en venn du trenger.

Jeg byttet til denne legen for litt mer enn et år siden på bakgrunn av positive kommentarer her. Jeg har gitt han noen sjanser, og jeg skjønner ikke hvordan noen kan påstå at han er Norges beste lege. I min situasjon trenger jeg støtte og oppfølging, det er lite dramatikk i mine behov. Mulig han er bedre på de med for eksempel hjertestans. Jeg har til gode å oppleve at det tar mindre enn to uker å få tak i han, så har jeg fått time innen ca tre uker. Så det tar i snitt en måned å få time. I min tredje samtale med han mente han at jeg hadde vansker med å holde tråden, da jeg spurte om han kunne gi eksempler viste han til et møte hos Nav der det kanskje ikke var mitt ansvar å holde tråden og at han så min utfordring med å besvare spørsmål fra fire ulike mennesker. Denne konsultasjonen tok 80 min og jeg hadde hørt om hans barndomsnaboer, hva som er byggeplanene for bygget han holder til i og om 80årsgaven til tanten hans. Jeg tør påstå at han sliter med å holde tråden. Det viser seg også i form av at han kun en av ti -tolv timer/konsultasjoner har vært i rute eller er mindre enn 15 min forsinket. Hasle er en koselig mann og jeg har valgt å overse MASSE rot på kontoret en stund, men med så mye forsinkelser og uten resultater bytter jeg nå lege. Det holder ikke å være hyggelig, jeg trenger en lege - venner har jeg.