arrogant/trist

Ringer NLS i ønske om samtale med allmenlege Ole Norden fredag kl 13.57.
Da vedkommende har fri,driver forskning eller har timer ved Tromsø legevakt osv, får undertegnede kun kommunisert med resepsjonen ved senteret.
Formidler utfordringer ift helsesituasjon på en adekvat, høflig og ydmyk måte.
Uttrykker ønske om samtale med vakthavende lege eller resept på tidligere medisin(behovsmedisin) foreskrevet av fastlege ON.
Formidler grunn og historikk godt til kvinnelig resepsjonist(som ikke navngis).
Mottar lovnad om tilbakemelding og mottar dette pr tlf på profesjonelt håndtert vis via resepsjonen. Uten konsultasjon/kommunikasjon utskrives medisin som erfaringsmessig har gitt uønskede bivirkninger for undertegnede.
Da dette settes spørsmålstegn ved fra undertegnede, er beskjed at vakthavende lege(Frank Kristiansen) underettes og tar kontakt.
Kl 15.19 har kontakt uteblitt og undertegnede kontakter NLS via nummer 776 61888.
Kommuniserer med ny kvinne i resepsjonen som setter tlf over til lege,uten svar.
Ringer da på nytt samme nummer i delvis panikk grunnet stengetid 15.30 om få minutter.
Er klar over at legevakt kan dekke medisinske behov ,men har ettertrykkelig påpekt at rent geografisk ønskes ikke bilkjøring grunnet helsemessige forhold.
Kvinnen i resepsjonen formidler at såkalt vakthavende lege allerede har forlatt bygget og hun ikke annet enn ønske meg "riktig god helg"...
Da søvnen min skriver seg til få timer siste uke, samt det faktum at medisin utskrevet av min faste lege vanligvis får utfordringer bort i løpet av et døgn, er det trist å møte et helsevesen uten brukermedvirkning.
Frank Kristiansensens konsultasjon uten kommunikasjon gjør at jeg evnt måtte tatt ut et medikament på apoteket som gjør meg sløvere, uvel og ekstremt ukritisk.
Tas i betraktning når vi møtes i trafikken.. god helg