ikke så veldig bra nei..

jeg har vært hos olsen 2 ganger, jeg måtte få ny time 2 ganger, når jeg kom til han om hjelp så søkte han opp hva jeg hadde så sa han du har det og det men det visste jeg allerede.. jeg har gjort research på forhånd men problemet var at han ga meg en ny time så på disse 2 øktene fikk jeg ikke gjort noe som helst nesten bare betale 600kr for ingen grunn.

andre gangen jeg gikk til han så spurte jeg han om 2 spørsmål, ene var om han kunne skrive en beskjed for meg, det gjorde han nå etter det så var det noe viktig jeg hadde lyst til å spørre han om.. og det var noe med huden min som jeg kunne trengt hjelp med fort og da fikk jeg et nei bare et spørsmål per kunde.
nå betalte jeg 600 totalt for et spørsmål. som student så er dette veldig dyrt og jeg fikk nesten ikke noe hjelp til det jeg trengte hjelp med. og ikke bare med det 4ukers vente tid.

nå på disse 4ukene jeg må vente til neste time igjen for å spørre om noe som skjedde med huden min så hadde det blitt så mye at det gikk gjennom nesten hele ryggen min osv. så hadde han hjulpet meg og vært der og latt meg spørre et spørsmål til så hadde det gått fint. så derfor byttet jeg lege. fordi jeg trengte behandling fort for det som skjedde med huden min.
og jeg måtte også vente 1 time ekstra på legekontoret for at han skulle bli ferdig med pasienten sin.

så jeg betalte totalt 600kr, for bare et spørsmål. og han lot meg ikke stille det viktigste spørsmålet som jeg skulle spørre etter det brevet han skrev til meg men han sa "nå skal du ut, bestill en ny time det er maks et spørsmål per pasient" og i tillegg ventet jeg 1 time i skoletid.