Finnes ikke

Har hatt legen i ca 1 år. Hver gang jeg har ringt har han enten vært på ferie eller syk. Vanskelig å få time raskt. Raskeste var over en måned fram i tid. Og det synes jeg ikke er holdbart. Den ene gangen jeg har møtt han var han ok. Så meg nødt til å skrive dette på bakgrunn av en veldig dårlig opplevelse jeg hadde i dag tidlig.

Har vært forkjølet i 4 dager og har begynt å bli verre istedenfor bedre så ble bekymret og ringte legen. Har veldig sår hals så det var vanskelig å snakke i tlf i utgangspunktet. Når de først svarer er det en mann som tar tlf, jeg sier svakt hallo, han svarer hallo men legger så på. Jeg må ringe på nytt. Andre gang har han problemer med å høre hva jeg sier men vi får kontakt i det minste. Han er kort og kontant. Sier: "legen din er fullbooket, prøv igjen i morgen". Før han legger på uten å si hadet.
Har aldri følt meg så dårlig behandlet av noen før. Dette burde absolutt ikke skje på et legekontor! Dette er direkte frekt og useriøst! Hva slags legesenter er det om man ikke en gang får en akkutt time? Oh personal legger på og er frekk i tlf. Skammelig!