Uhøflig og frekk x 2

Skulle ringe fastlegen, men måtte velge en annen lege fordi fastlegen var på ferie. Kongshaug tok telefonen og jeg forklarte situasjonen så godt som mulig før jeg ble avbrutt med en meget frekk tone. Jeg ble fortalt at de stengte hvert øyeblikk og hun kunne ikke hjelpe. Jeg spurte om det hva annet vi kunne gjøre ettersom fastlegen ikke kom tilbake på jobb før etter sykemeldingen var utgått. Legevakt var svaret, men ikke før hun hadde nevnt flere ganger at de stenger snart og ingen kan hjelpe.

Meget nedlatende og frekk. Jeg skjønner at person vil hjem og ha påskeferien, men er man i et yrke der man skal hjelpe mennesker så tror jeg man har tid til 1 minutt ekstra samt en bedre tone. Fastlege Kine Dyremyhr har vært meget vennlig og imøtekommende og jeg er glad vi ikke har denne legen som fastlege.

Siden jeg ikke har erfaring med henne som lege, kan jeg ikke kritisere hennes ekspertise, men ettersom de ikke har resepsjon her så blir dette "ansiktet" for første møte. Ikke det beste inntrykket med andre ord.