veldig opp og ned i hvordan han tar deg alvorlig

Er en koselig lege, men det hjelper ikke når han ikke klarer å skrive brev til offentlig etater. Bare klipper og limer inn, så det blir ingen rød tråd i det han skriver. Nav og andre instansen overser disse brev og han lager ekstra arbeid og utgifter for pasienten. Må hele tiden passe på at han faktisk har sendt eller har gjort det han skal. Føler noen ganger at jeg kommer og ikke har fått utrettet noe når jeg går, unntatt betalt. Svarer ikke på hendvendelser fra advokat i viktige saker. Har lite kunnskaper om adhd og andre slike diagnoser, men forhører seg heller ikke om det. Er litt " det skurer og går" tendenser. Noen ganger er han veldig effektiv og gjør det han skal, men å ta pasienten på alvor føler jeg ikke han gjør. Kommer med slengbemerkninger som noen ganger sårer når du er i en sårbar situasjon, uten at det er meningen fra hans side. Det å sitte på venteværelse i opp til 2 timer etter at du skulle vært inne til avtalt time holder heller ikke. Må lære klokka og avtaler, få heller færre pasienter.