Uhyggelig og useriøs fastlege

Allerede etter første time hos doktor Tran hadde jeg hattden verste legeopplevelsen noensinne. Jeg hadde tidligere fått påvist svært lavt stoffskifte hos privat lege og fått beskjed om å starte opp på regulerende medisiner. Dette valgte jeg å oppsøke min nye fastlege for og det ble tatt tester, samt at jeg tok med prøveresultatene fra privatpraktiserende legen jeg var hos. Tran reagerte med at dette ikke var noe hun ville(!) skrive medisiner for, selv om jeg lenge hadde hatt alle symptomene og gikk gjennom en svært tung periode fysisk og psykisk. Uten begrunnelse og ytterligere forklaring avfeide hun alle spørsmål og var veldig nedlatende i måten hun snakket på, nektet nærmest å høre på det jeg hadde å si og så ekstremt uinteressert ut. Senere sa den nye fastlegen at jeg burde ha startet på medisinene for lenge siden, og synes Trans holdning var veldig rar. Jeg vil ikke anbefale noen å gå til henne. Heller er hun aldri tilgjengelig på kontoret og man blir alltid videresendt til vikar (vikaren er forsåvidt hyggeligere enn henne).