Genuint opptatt av å hjelpe mennesker

Jeg har en lang historie med Stian ,og hans høyre hånd på kontoret -Tina (tok 1-3 år før han og Tina fikk meg til å tørre å gå igjennom behandlingen) De forstod raskt (ikke at det var vanskelig å forstå) at jeg hadde ekstrem tannlege skrekk, og var fra dag en helt utrolige mot meg! Pga. at det hadde gått så langt at jeg manglet en tann, og etter flere år med tannsmerter som kom og gikk pga. hull så turte jeg ikke smile (pga stygge tenner) , så kom det til et pukt der jeg måtte ha hjelp , men turte ikke, mannen min ringte Stian, og jeg ble tilbudt til å møte assistenten hans kun for å ta en kopp kaffe (DE ER VIRKELIG GENUINT OPPTATT AV Å HJLPE MENNESKER) Jeg turte tilslutt å ta en kaffe alene med Stian, og etter den kaffekoppen klarte jeg å ta mot til meg og nå etter ca 4 mnd har jeg for første gang i mitt voksne liv null hull og alt er fikset -og det hadde jeg aldri trodd jeg skulle oppleve. Stian så jeg hadde krav til å få støtte fra Helfo til noe av behandlingen, og det tok han seg av og søkte for meg. De har konkurransedyktige priser , og det nyeste utstyret, men personligheten Stian har er unik. Kan ikke få fullrost den mannen nok, og heller ikke Tina som alltid holder meg i hånden og motiverer meg.
Dette er det beste alternativet til alle som har tannlegeskrekk, og for de som vil ha den beste (stian er perfeksjonist