Den beste!

Har hatt Hansen som min fastlege i 13-14 år og jeg er bare utrolig fornøyd. Da jeg kom til ham første gangen trodde jeg ikke mine egne ører da han sa: "Hei, hva vil du snakke om i dag, begynn med det viktigste og så tar vi det vi får tid til!" I tillegg snudde han dataskjermen mot meg mens han skrev i journalen og sa: "Nå må du se om det jeg skriver er riktig og korrigere meg om det er feil!"

De første årene var jeg ikke akkurat ofte til legen, men de siste 2-3 årene har jeg vært mye syk pga. en kronisk sykdom. Når jeg først skulle være så uheldig at jeg skulle få en kronisk sykdom takker jeg Gud for at jeg har Hansen som fastlege. Jeg har vært til en haug med spesialister og samtlige sier at Hansen skriver utrolig gode henvisninger! Flere har også sagt rett ut til meg at jeg må ta vare på fastlegen min for bedre henvisning enn hans skal man lete lenge etter!

Jeg regner nesten med at Hansen er dyktig i faget sitt for han føler seg aldri truet av at jeg f.eks. har snakket med venninner som er leger og fått beskjed av dem om hvilke medisiner jeg må få og han er aldri redd for å si at dette kan jeg for lite om, jeg sender deg til en spesialist.

Hansen er også en mann som har medfølelse og virkelig bryr seg. Hele familien vår bruker Hansen og en fredagskveld kl. 21. ringte telefonen til mannen min. Det var Hansen som bare ville gi beskjed om at noen prøveresultater var helt fine!

Hansen er ofte forsinket, men jeg tror det skyldes at han tar seg tid til pasientene. Jeg har aldri følt at jeg er blitt "kastet ut" pga. tiden.

Jeg anbefaler alle å gå til Hansen. Da han flyttet fra byen fulgte jeg med ham selv om han bor på andre siden av byen. Jeg kommer ALDRI til å skifte fastlege!