Tilsvar til vurdering
Verste legen jeg har hatt
DÅrlig lege som ikke tar pasientene på alvor. Den eneste gangen jeg ble tatt på alvor var da hun ble filmet for å bli bedre i kommunikasjon med pasienter. Lærte lite, for hun ble like ille etterpå...
Verste legen jeg har hatt
DÅrlig lege som ikke tar pasientene på alvor. Den eneste gangen jeg ble tatt på alvor var da hun ble filmet for å bli bedre i kommunikasjon med pasienter. Lærte lite, for hun ble like ille etterpå...