Ikke å anbefale

Nå går jeg fast til en annen lege på samme legekontor som jeg er svært fornøyd med, men han har vært en en del borte, men hatt en utrolig dyktig ung, kvinnelig vikar som stedsfortreder, men denne ene gangen fikk jeg time hos Frank, hadde aldri vært hos han før og presenterte skaden som jeg selv viste var relativt alvorlig med tanke på hendelesforløpet. Når jeg kom på timen virket det ikke som legen tok meg seriøs, det virker som han ikke trodde på skaden, smerten eller omsendighetene.

Sendte meg hjem med en sykemelding på 3 dager og betennelsesdempende. Etter de 3 dagene var gått kom jeg inn til en annen lege (Unni), heller ikke min fastlege hvor jeg fikk en ordentlig undersøkelse, hun sjekket skaden opp mot bøker, internett og konsulterte med noen andre før hun sykemeldte meg i en mnd tid, henviste meg til MR og spesialist.

For en stund tilbake ble jeg operert og er nå god som gull, no thanks to Frank. Arrogant type som ikke ser ut til og trives i jobben. Sikkert en god kunnskapsrik lege, men utrolig arrogant holdning og måte og kommunisere på dessverre.