Veldig dyktig, vennlig og løsningsorientert

Jeg dro helt fra Haugesund til Bergen for å få ny vurdering av en jeksel etter å ha vært hos en spesialist i Stavanger. I epikrisen fra spesialisten i Stavanger stod det at jekselen hadde en ”håpløs prognose” (sitat) og at denne måtte trekkes så snart som mulig. Jeg valgte å få en ny vurdering fra Irene Våge i Bergen, etter å ha fått anbefalt dette tannlegesenteret fra en venninne som hadde gode erfaringer herfra.

I motsetning til spesialisten i Stavanger, tok Irene Våge seg god tid til å lytte og stille spørsmål om mine erfaringer med jekselen. Etter en grundig undersøkelse ga hun tannen en god prognose, og rotfylte jekselen min der og da, til tross for at arbeidstiden hennes var slutt. Foruten å ha reddet jekselen, reddet hun meg også fra en omfattende, ubehagelig og dyr prosess med tanntrekking og implantat (innsetting av titanskrue og styrking av kjeveben). Jeg kan også nevne at hun gjorde rotfyllingen så behagelig som mulig. Jeg kjente ingen smerte og hun informerte meg grundig gjennom hele prosessen. Jeg vil være henne evig takknemlig og gir henne mine sterkeste anbefalinger!