Flink, men føler meg likevel nødt til å bytte

Jeg har hatt Geir Sneen som fastlege i 5-6 år. Jeg har alltid vært greit fornøyd, jeg får time på dagen når det behøves, han er presis og undersøker meg grundig når jeg er syk/har plager.

De siste gangene har jeg derimot blitt skuffet. Nå jeg ber om henvisning til spesialist har han bare skrevet ut et standardskjema, han har ikke spurt noen spørsmål, og heller ikke skrevet noen beskrivelser av problemet i henvisningen, heller ikke gjort egne undersøkelser.

I tillegg føler jeg at et komplisert problem jeg har ikke ble tatt på alvor overhodet! Som regel har jeg kommet med helt enkle ting, da tar han seg godt tid og virker interessert. Men med tanke på at jeg har en kronisk sykdom jeg nå ønsker hjelp med ønsker jeg meg en lege som ser litt dypere og derfor har jeg måttet bytte fastlege siden Geir virker som han rett og slett blåser i dette, siden det ikke er noe som lar seg fikse raskt. Det blir dessverre ikke godt nok for meg.

Jeg liker han, og kan anbefale ham til pasienter med "hverdagsplager". Men ikke dersom man har noe bredere behov/problemer. Dessverre.