Aldri ta han som din lege!!!!

Veldig uproft, jeg ringte dit å bestille time da jeg hadde diaré, men så fikk jeg et svar at " det ikke er noe å gjøre med det, bare drikk mye vann, legen er ikke tilstede for å kunne gi deg noe time"
Da spurte jeg om at jeg behøver sykemelding for jeg ik kan gå på skole når det blir så mange toalettbesøk!
Så sa hun at jeg kunne komme innom imorgen og hente. Dagen etter kom jeg, da fikk jeg svar fra en frekk ung dame i resepsjonen at legen nekte å skrive ut noe sykemelding for hun mente at da kan alle gjøre så for å kunne få fravær. Så sa hun at jeg kan få time om 18 dager. Så sa jeg at hvis diaréen gå over så behøver ik jeg noe legehjelp. Så sa hun at jeg kunne få time imorgen om jeg komme kl.8.
Resepsjonen er åpen og samme rom som venterom, så alle som satt der tittet på meg som om jeg er et romvesen. Jeg gråt og gråt da gikk derfra. Ingen har snakket til meg på den frekke måten som hun gjorde.
Dagen etter kom jeg kl.0800 og ventet. Etter 20 min så sa hun i resepsjonen ( samme damen som igår) at legen satt fast i kø, og kunne ikke komme tidligere enn om 2 timer. Jeg sa jeg kunne vente, for jeg allerede tatt fri fra skolen idag. Så sa hun at hun visste ikke om legen noen gang skulle dukke opp idag.
Etter det så forsto jeg at noe er galt, jeg møtte faktisk aldri min lege, og alt surt jeg fikk var fra en dame i skranken. Jeg visste inderlig ikk hvem jeg kunne snakket med/ klage til.
Det er sikkert mange som bare sier at de er syke for å få sykemelding, men det er nok IKKE ALLE, og i hvertfall ikke meg:-(
Jeg byttet fastlege selvfølgelig, jeg kunne ikke la dem tråkke mer på meg, kunne ikke la meg bli mer såret!