Den beste legen jeg har hatt!

I en alder av 26, så er Mæland min 2 fastlege jeg har. Min første fastlege gikk av med pensjon da jeg var rudt 12år.

Mæland har tatt alle mine "plager" og bekymringer alvorlig. Han setter seg godt inn i problematikken å finner en kjapp løsning.

Mæland kjenner meg såpass godt at jeg slipper å komme inn til time for småting som feks ny resept da jeg har bodd i forskjellige kommuner siden jeg var 16år. Det er så godt å ha en slik tillit med sin lege at han ringer på slutten av sin arbeidsdag eller i sin lunsjpause for å hjelpe meg som sin pasient.

Jeg har veldig vanskelig for å stole på folk generelt, spesielt etter at jeg fikk barn. Jeg har ingen barnelege på barna mine pga en ubehagelig opplevelse jeg hadde da min 3årige datter skulle ha sin 3måneders sjekk på helsestasjon.
Fortalte dette til Mæland og siden har han tatt seg av alt av oppfølging av mine barn.

Dette er en mann som man trygt kan legge sitt "liv" i hendene på. Har ikke opplevd slik medfølelse og forståelse fra noen andre innen helsefaget!