Lite hjelp og ta saken ikk på alvor

Tok saken ikke på alvor. År2014 ble jeg informert om å ha fått prolaps i korsryggen i høyere siden av. Men jeg har hatt smerte i hele venstre og korsrygg siden. Der var det utgangpunktet at jeg ble informert for å ta en ny undersøkelse hos AHUS og legen skulle henvise meg til det. Og andre ganger hadde legebesøk hos Dr. Berven for å høre hvordan det gikk med henvisning og han hadde skikket på PC'n sin og informerte meg at jeg stod på venting(kø). Knapp et år senere dvs. aug2015 ringte jeg til Ortopedie avdeling til AHUS og personalet for å høre om henvisningen, men Dr.Berven hadde ikke gjort noe henvisning etter tlf. samtalen hos AHUS.

Uke etter ringte jeg fastlegen (Dr.Berven) for å spørre om han hadde faktisk henvist meg. Fikk beskjed at jeg måtte tilbake ringe ham igjen om 2 to dager. Deretter rignte jeg legen igjen også sa ham at det var ikke noe indokasjon på at jeg skulle bli operert.

Jeg spurte hva er alternativt dersom man ikke bli operert for smerte ligger i hele ventre bein og korsryggen? Han kunne ikke finne noe godt svar på det hvordan jeg skulle bli kvittet av smertet.
Jeg har opplevd slik at jeg ble lurt av faslegen og informasjon stemmer ikke helt hver gang jeg besøkte ham. Og opplevd at jeg fikk ikke nok hjelp når jeg virkelig trenger det!