For kjapp og for dårlig

Hvis du er frisk og bare skal ha sjekket blodprøver en gang eller to i året er Wiggen en ok lege.

Hun var smilende og korrekt de første gangene, men etter hvert opplevde jeg henne som svært lite lyttende, lite forståelsesfull, og enkelte ganger ganske nedlatende. Jeg er godt voksen og trodde ikke jeg skulle få oppleve den type arrogante holdninger fra en lege i dagens Norge, det virker faktisk veldig gammeldags.

Selv etter å ha fått det jeg og mine nærmeste opplevde som lite gjennomtenkte råd, var jeg villig til å prøve over litt tid, og tenkte at "hun vet best, hun er tross alt lege". Men det virker som hun kun baserer seg på hva blodprøver og fysiske symptom viser, og ikke hører på hva jeg selv opplever. Hun tror tydeligvis hun kjenner meg, min kropp og min psyke bedre enn jeg gjør selv, og hun er ikke villig til å høre på noen form for motforestillinger, og heller ikke innrømme feil(vurderinger).

Jeg skulle ikke sagt noe om jeg følte at hun tok meg på alvor, og brukte tid på å komme til bunns i problemene. Men det gjør hun ikke.