uinteressert, lite imøtekommende og faglig uoppdatert.

Jeg og min familie har hatt traasdahl i mange år som fastlege og er vell av dem som i liten grad benytter seg av denne muligheten da vi stort sett er frisk og rask. De siste årene har vi derimot hatt litt kontakt med han og er lite imponert. Nå har jeg valgt og bytte lege pga :

1. Det er vanskelig og komme igjennom på tlf.
2. når man har avtalt time tar det ofte både 1-2 timer med venting før man kommer inn.
3. når jeg kommer inn er det så vidt han spør meg om noe, det virker ikke som han er interessert i å lytte til det jeg sier. Han ser ikke på meg og kommer ikke med noen spm. Jeg har fortvilt prøvd å spørre han hva han tenker og hva symtommene kan være. Svaret jeg får er som oftest at han ikke vet hva det kan være, så jeg får ta kontakt om jeg finner det ut på egen hånd. deretter blir jeg sent ut etter tre minutter, uten å være noe klokere eller med noe mer hjelp. Årsaken til at jeg tok kontakt med lege var at jeg får store smerter i bekkenet og i underlivet. Og ved noen av disse periodene har jeg blod i urinen når smertene er mest intens.
min oppfatelse er at han ikke har tid og ikke er engasjert til å prøve å finne ut hva som feiler pasientene sine. jeg har også vært i kontakt med han for ryggsmerter. etter en kollisjon ble jeg plaget med at det plutselig låser seg i ryggen og at jeg da får så vondt at jeg svimer av. Jeg fikk beskjed om at han selv hadde vondere enn meg og at det vil gå over.