Uempatisk og kritisk

Byttet til dr. Myran da jeg opplevde dårlig service og lang ventetid hos min forrige lege, og ønsket en kvinnelig lege midt i Trondheim. Jeg ble mildt sagt skuffet. Dr. Myran kritiserte og betvilte alt jeg sa, og fikk meg til å føle meg meget utilpass - som om jeg innbilte meg plagene. Hun var i det hele tatt veldig kritisk til at jeg i det heletatt skulle testes for plagene, da hun mente det ikke kunne være så ille som jeg opplevde det. Dette fikk meg til å føle meg dum som i det hele tatt oppsøkte legehjelp. Uempatisk, rett og slett. Prøvene viste jo det jeg visste de ville vise, og jeg føler jeg fikk dårlig oppfølging. Ingen informasjon om sykdommen, fordi jeg skulle henvises videre. Det gikk 4 uker, der jeg hadde liten informasjon, og bestemte meg for å ringe legesenteret for å få snakke med henne. Det fikk jeg ikke, da til tross for at det var telefontid. Jeg spurte om det var mulig at hun kunne ringe meg opp, og jeg la igjen mitt spørsmål og nummer hos sekretæren. Dagen etter får jeg en tekstmelding med et kort og upresist svar, fra et nummer som ikke gikk an å kontakte tilbake. På dette tidspunkt hadde jeg behov for å snakke med henne, men det fikk jeg altså ikke.

Kort sagt; hun fremstår kritisk, uempatisk og kommuniserer svært dårlig.