Dårlig oppfølging, lite lytting og mye borte!!

Jeg er lei av at de stenger dørene tit og ofte, og i tillegg ikke har noen vikar (noe de er pliktig til!). Ikke har han tid til å snakke med deg, og ikke blir du kontaktet angående prøvesvar. Her må du ta ansvar for ALT selv, noe du skulle tro du skulle slippe.
I tillegg er det et kjør om du blir lenge syk, og trenger sykemelding og samarbeid med nav. Jeg selv er ikke av de som "liker" å være sykemeldte, og skulle ønske man kunne slippe å måtte forklare for ørtende gang ettervirkninger av tidligere sykdom og hvorfor og hvordan (når han har fått epikrise og dokumentasjon fra her til evigheten om langtids tidligere sykdom). Ikke hadde han lest dokumentasjonen jeg ga til han, etter 1 MÅNED, før jeg satt i stolen der å spurte og fikk "nei" til svar. DA må du lære deg til å bry deg om pasienten, og finne årsaker til situasjonene man kommer opp i. Ber man om dokumentasjon, da må man også lese den når man får den, ellers er poenget borte.. Ah, oppgitt!! Ikke enkelt å bytte fastlege heller, når ingen er ledig..