Svært misfornøyd

Fine lokaler til tross, - jeg opplevde å få svært liten informasjon om eventuelle risikofaktorer ved behandling av TCA peeling 30 % hos Derma Hudlegesenter. Det var ingen skjemaer jeg måtte fylle ut, ingen skriftlig informasjon i etterkant av behandlingen om rensing, og stor ansvarsfraskrivelse når jeg da sto der med en forverret hudtilstand. De tok alt i alt veldig lettvint på denne behandlingen, som mange andre hudklinikker ikke utfører, pga av de mange komplikasjonsfarene som for eks. store arrdannelser i etterkant. Jeg er ung, i begynnelsen av tyve årene, og ansiktet mitt har aldri vært verre enn etter behandlingen med TCA syre 30 % hos Derma Hudlegesenter m/ ansvarlig lege Henning Stang. Jeg fraråder andre sterkt å oppsøke dette hudsenteret, da de tar svært lettvint på behandlinger som hos andre blir utført med stor forsiktighet. Flere andre aktører utfører ikke denne behandlingen (TCA- syre 30%) nettopp fordi den er forbundet med komplikasjoner i ettertid. Jeg kom dit med et lite sår/arr helt nederst på haken etter en kvise, og nå har det blitt mange ganger verre. Konturene i ansiktet er også endret. Kort oppsummert anbefaler jeg folk å google på TCA- syre 30 %, og ikke oppsøke Derma Hudlegesenter for behandlinger. Det kan gi et svært tragisk, slitsomt og kostbart utfall.