kvaliteten er gått nedover

Jeg kjenner meg igjen i den tidligere referansen her der det beskrives at kvaliteten på timene med Gillow er blitt verre. Jeg har hatt Gillow som lege i 3 år men måtte til slutt bytte fordi hun virker mindre tilstede og jeg opplevde hun som devaluerende av mine problemstillinger. Det siste året følte jeg meg hverken hørt eller tatt på alvor og begynte å grue meg til å gå til legen når jeg eller sønnen min var syk. I timene fremsto Gillow som om det hastet å få oss ut.

Hun pleier å vere 20-40 min forsinket til timene.

Betalingssystemet er utrolig treg og dersom du ikke har tid til å vente den halv timen det tas for å registrere deg får du automatisk faktura fra innkasso med ekstra gebyr.

Jeg fikk tildelt en time i sommerferie som jeg måtte bytte da jeg skulle reise vekk. Da jeg ringte, fikk jeg beskjed om å ta kontakt med et samarbeidende legekontor da Kalfaret Legesenter var stengt. Jeg forklarte problemstillingene til det andre kontoret og fikk heldigvis bytte til en ny time hos dem. Neste time hos Gillow ble jeg kjeftet på fordi jeg ikke hadde betalt gebyret for den avlyste timen. Jeg forklarte hun jeg trodde hele tiden jeg hadde byttet timer, men måtte til slutt betale både for den timen jeg i følge henne ikke avlyste, den timen jeg fikk hos det andre legekontoret og den timen hun brukte for å kjefte på meg når jeg var syk og trengte hjelp.